W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
Rzeczy w niewłaściwym rozmiarze? Zamiast zwrócić, możesz za darmo wymienić je na rzeczy w innym rozmiarze. Więcej informacji na naszej stronie o możliwościach wymiany.
Są różne sposoby zwrotu zakupionych produktów; zależą one od miejsca zakupu. Produkty zakupione w sklepie internetowym adidas mogą być zwrócone tylko za pośrednictwem DPD. Produkty zakupione w stacjonarnym sklepie adidas mogą być zwrócone tylko w stacjonarnym sklepie adidas.
Możesz za darmo zwrócić zamówiony produkt w ciągu 30 dni od daty otrzymania go bez podania powodu. Jeśli zamówienie dotarło do Ciebie w kilku przesyłkach, okres 30 dni rozpoczyna się w momencie otrzymania ostatniej przesyłki. Niektóre ekskluzywne produkty mają ograniczony okres zwrotu i można je zwrócić tylko w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Podczas składania zamówienia dowiesz się, czy obowiązuje krótszy okres zwrotu
Pamiętaj, że możesz zwrócić zamówione produkty bez żadnych dodatkowych opłat, jeśli zwracane zamówienie odeślesz, korzystając z usług kurierskich tej samej firmy, która dostarczyła oryginalne zamówienie. Postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi zwrotów, które znajdują się poniżej.
1. Przejdź na stronę adidas.pl/zwroty. Kliknij „Rozpocznij zwrot” i podaj swój adres e-mail oraz numer zamówienia. | |
2. Zapakuj produkt/-y do oryginalnego opakowania i umieść je w pudełku razem z dowodem dostawy (formularz dołączony do Twojego zamówienia). Jeśli chcesz zwrócić produkty z kilku zamówień, pamiętaj, aby dołączyć dowody dostawy każdego z zamówień. | |
3. Zapieczętuj pudełko i w miejsce oryginalnej etykiety przyklej etykietę zwrotu. Skorzystaj z wydrukowanej etykiety zwrotnej, która została dołączona do Twojej przesyłki. | |
4. Zanieś paczkę do punktu odbioru. | |
5. Zazwyczaj zajmuje to 11 dni roboczych, zanim paczka dotrze do naszego magazynu i zostanie przetworzona. Możesz monitorować swoje zwroty aż do krajowego centrum przewoźnika, korzystając z powyższego linku. Z krajowego centrum firmy przewozowej przesyłka jest transportowana do naszego magazynu za granicą, gdzie przetwarzany jest zwrot. |
Pamiętaj: produkty personalizowane tworzymy tylko i wyłącznie dla Ciebie, dlatego nie podlegają one wymianie, chyba że mają wadę produkcyjną.
Zakładkę poświęconą polityce zwrotów Aby dowiedzieć się więcej na temat warunków i ograniczeń dotyczących zwrotów, sprawdź zakładkę poświęconą polityce zwrotów. Jakie są zasady zwrotów maseczek na usta i nos? Jeśli opakowanie z maseczkami na usta i nos nie zostało w żaden sposób otwarte i maseczki nie były przymierzane, można je zwrócić zgodnie z naszymi zasadami zwrotów. Zobacz 'Jakie są zasady zwrotów ' i 'W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów) ', aby dowiedzieć się więcej. Jeśli opakowanie z produktem zostało otwarte, to produktu nie można zwrócić, wymienić ani otrzymać za niego zwrotu pieniędzy. Ma to związek z ochroną zdrowia oraz charakterem produktu. Wyjątek stanowią tylko produkty, które mają wadę fabryczną. Produkty zakupione w stacjonarnym sklepie adidas Jeśli chcesz zwrócić produkt zakupiony w sklepie adidas, najlepiej będzie przynieść ten produkt do tego samego sklepu, w którym został zakupiony. Pamiętaj, aby przynieść ze sobą dowód zakupu (rachunek), a zwrotów można dokonać w czasie 30 dni od dnia zakupu. Pamiętaj, w naszych stacjonarnych sklepach nie możemy obecnie przyjmować zwrotów produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym. Produkty zakupione u autoryzowanego partnera Jeśli produkty zostały zakupione u naszego autoryzowanego partnera, skontaktuj się z nim, gdyż nasi partnerzy mają własne zasady dotyczące zwrotów. Nie ma możliwości zwrotu do stacjonarnego sklepu adidas produktu zakupionego w sklepie partnerskim. W przypadku produktów z ochronną polietylenową wyściółką: jeżeli wyściółka ochronna została usunięta, produkt nie może być zwrócony ani wymieniony – jest to uwarunkowane higieną i ochroną zdrowia. |